JAK TO DZIAŁA?

Dajpomoc.pl to platforma do organizowania internetowych zbiórek pieniędzy. Jest to narzędzie, które pozwala każdemu na darmowe utworzenie zbiórki w kilka minut.

Z nami łatwo i bezpiecznie zbierzesz środki na to, co dla Ciebie najważniejsze, czy to na pokrycie kosztów leczenia, wsparcie bliskich w trudnych chwilach, czy na realizację ważnych dla Ciebie inicjatyw.

Podczas tworzenia zbiórki możesz zdecydować, czy chcesz ją prowadzić samodzielnie, czy z pomocą Dajpomoc.pl. Pierwsza opcja jest całkowicie darmowa. Jeśli jednak wybierzesz opcję promocji z naszym wsparciem, przypomnimy o Twojej zbiórce i zachęcimy do wpłat osoby, które ostatnio odwiedziły stronę zbiórki.

W tym celu Twoja zbiórka będzie wyświetlana na stronie głównej Dajpomoc.pl oraz w reklamach internetowych. To zwiększa szanse, że więcej osób zdecyduje się na wpłatę lub udostępnienie zbiórki. Za dodatkowe, opcjonalne wsparcie w promocji, od każdej wpłaty automatycznie potrącamy 10%.

Krok 1: Zastanawiasz się, jak rozpocząć zbiórkę? To proste, zacznij od rejestracji!

Pierwszym podstawowym krokiem jest założenie konta na Dajpomoc.pl. Na stronie głównej znajduje się przycisk Zarejestruj dzięki któremu przeniesieni zostaniemy do formularza. 

Na tym etapie należy określić czy zakładamy konto jako zwykły użytkownik, czy też jako organizacja. Wyboru dokonujemy w górnej części formularza.

W przypadku rejestracji Orgranizacji konieczne jest podanie jej nazwy oraz numeru NIP. Podane dane zawsze będą weryfikowane przez zespół Dajpomoc.pl

Krok 2: Założenie zbiórki

Po przejściu przez proces rejestracji, następnym krokiem jest założenie Twojej pierwszej zbiórki. W tym celu kliknij na przycisk Stwórz zbiórkę

Po przejściu przez proces rejestracji, następnym krokiem jest założenie Twojej pierwszej zbiórki. W tym celu kliknij na przycisk Stwórz zbiórkę

Tworząc zbiórkę należy pamiętać o wypełnieniu wszystkich pól oznaczonych gwiazdką (*) oraz wybraniu odpowiedniej kategorii dla zbiórki z listy rozwijanej. 

Istotnym elementem przy tworzeniu zbiórki jest podanie numeru PESEL beneficjenta zbiórki. Pozwala to zespołowi Dajpomoc na weryfikację osoby do której mają docelowo trafić zebrane środki. 

Krok 3: Promocja zbiórki

Gdy Twoja zbiórka jest gotowa, czas zacząć działać! Nikt nie wypromuje Twojej zbiórki lepiej niż Ty, dlatego pamiętaj, aby udostępniać ją we wszystkich mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube czy TikTok. Zacznij od rodziny i przyjaciół – poproś ich o udostępnienie i wsparcie. Wyślij znajomym link do zbiórki z krótkim opisem przez Messenger, SMS lub e-mail. Następnie skontaktuj się z lokalnymi mediami i zaangażuj w promocję lokalne organizacje społeczne, władze samorządowe, instytucje oraz osoby znane w Twojej okolicy.

Pamiętaj, im więcej osób dowie się o Twojej zbiórce, tym większa szansa na osiągnięcie celu! Zajrzyj również na naszego bloga, gdzie dzielimy się praktycznymi poradami.

Krok 4: Wpłaty na zbiórkę

Każda osoba odwiedzająca Twoją zbiórkę może łatwo i bezpiecznie dokonać wpłaty, korzystając z różnych metod, takich jak przelewy internetowe, karty kredytowe, tradycyjne przelewy bankowe, a nawet wpłaty na poczcie. Wpłaty są księgowane natychmiast. Każdy widzi, ile już zebrano i może zaprosić kolejne osoby do wsparcia zbiórki.

Krok 5: Wypłacanie środków

Środki ze zbiórki możesz wypłacać na konto bankowe w dowolnym momencie.. Wypłata środków trwa zazwyczaj do 3 dni roboczych i nie wpływa na stan licznika wpłat na stronie zbiórki. Zbiórka może trwać dalej, aż zdecydujesz się ją zakończyć.

Proste, prawda? Nie zwlekaj! Dołącz do nas już teraz! Aby utworzyć zbiórkę, kliknij tutaj lub użyj przycisku poniżej.